Logowanie:


Blog Kasomat.pl

Archiwum wpisów


Problemy klientów – z życia wzięte odc. 43

Problemy klientów - z życia wzięte odc. 43
 

Klient otrzymał wezwanie do zapłaty. Czy poniesie jakieś opłaty z tego tytułu?

- Dzień dobry, z tej strony Biuro Obsługi Kasomat. W czym mogę pomóc?

- Dzień dobry. Nazywam się Adam Karolczak i jakiś czas temu podjąłem pożyczkę w Państwa firmie. Niestety mam problem związany z jej spłatą. Może pokrótce opiszę całą sytuację – miesiąc temu zaciągnąłem pożyczkę w Kasomacie w wysokości 700 zł, jednak ze względu na wyjazd do rodziny na święta całkowicie zapomniałem o spłacie tej pożyczki. W konsekwencji po powrocie zastałem w mojej skrzynce pocztowej wezwanie do jej zapłaty. Chciałbym się dowiedzieć czy poniosę jakieś opłaty z tego tytułu?

- Na naszej stronie internetowej w zakładce „Formularz Informacyjny” znajduje się Tabela Opłat. To właśnie tam wyszczególnione są wszelkie opłaty, które pobiera Kasomat w momencie przygotowywania pożyczki, a także w razie opóźnień w jej spłacie. Widnieje tam także informacja o koszcie pierwszego wezwania do zapłaty, które dla klientów Kasomatu wynosi 0 zł. Darmowe jest również ostateczne wezwanie do zapłaty oraz opłata za ustalenie adresu osoby zadłużonej.

- Dziękuję bardzo za informacje, w takim razie kamień spadł mi z serca. W tej chwili wykonuję przelew, którym ureguluję całe zaległości. Pozdrawiam serdecznie!

Tags: , , , ,

Brak komentarzy

dni

Partnerzy Kasomat.pl